Wednesday 5 September 2012

Facebook'un kurucusu Mark Zuckerberg üzerine.

Sirket dünyasina hizli kisisel bilgi saglayan, temasi kolaylastirmasi, asil amaci ineraktif nüfus dokumentasyonunun eglenceli görünümlüsü olan Facebook'u kuran Zuckerberg:

Dostum iyi düsünmüssün de ben atam dedem istedi diye listeye aldigim gergedan kezbanin "asalet" "beni cekemeyen anten taksin" larini gördüm? 2 Gram saygim olan apacilerin Seferov'u övdügünü gördüm, FRP aleminde "memem götüm" diyen, seksüel innuendonun allahini veren, kicini basini acan ama el degdirmeyen kezbanlarin triplerini gördüm.

Tazminat istiyorum lan senden Yahudi! Gizli torbandaki Yahudi altinindan vericen bana bir terapist parasi.Ya da git ailenden doktor olmus bir Yahudi psikolog tahsis ediceksin sikerim!Amacim sömürmek degil, bana tedavi borcun var.

No comments:

Post a Comment